Audyt/Tajemniczy Klient
Oferujemy badania kondycji Twojego produktu w PSD. Tworzymy skrupulatne rejestry aktualnych punktów sprzedaży. Badamy status produktów konkurencyjnych. Weryfikujemy poprawność implementacji założonych działań marketingowych. Przeprowadzamy ocenę procedur kontrolnych.
Efektem naszych działań audytowych są raporty prezentujące aktualny stan bytności i żywotności produktu oraz precyzyjne koncepcje modyfikacji lub zmian strategii marketingowych pierwotnie obranych dla produktu, jeśli okażą nieefektywne.
Dostarczamy rozwiązania audytowe zarówno dla Kanału Nowoczesnego, HoReCa jak i Rynku Tradycyjnego.
Przykładowe działania audytowe:
- Audyty (weryfikacja) realizacji zadań dystrybucyjno-marchandisingowych własnych przedstawicieli klienta.
- Weryfikacja dotrzymania umów przez sieć handlową.
- Audyty dotrzymywania procedur wewnętrznych.
- Badania ilościowe w punktach sprzedaży.
- Badania ankietowe.
- Ankietowa budowa baz danych konsumentów.